Aktualności

  • Zuzanna Szyc

    24.09.2020 r.
    Zwroty

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że BIURO PODRÓŻY FUNCLUB przystępuje do przygotowywanego wspólnie z MINISTERSTWEM ROZWOJU - TURYSTYCZNEGO FUNDUSZU ZWROTÓW. Od 1 października 2020 ruszy mechanizm rejestracji zwrotów na https://login.ufg.pl/obywatel/logowanie. Do uzyskania należnych środków niezbędne jest podanie numeru PESEL osoby zamawiającej wyjazd oraz numer konta Klienta i przekazanie ich do BP Funclub (funclub@funclub.pl lub 61/662 86 16).

    Jak ubiegać się o zwrot wpłaconych środków za niezrealizowaną imprezę turystyczną w związku z pandemią COVID-19

    1.Zwroty będą dokonywane przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG) z Turystycznego Funduszu Zwrotów. Środki na ten cel zostały zabezpieczone przez Ministerstwo Finansów.

    2.Zwroty będą dokonywane na podstawie dwóch prawidłowo wypełnionych wniosków:

    a.wniosku złożonego przez Funclub

    b.wniosku złożonego przez Klienta

    3.UFG ma 30 dni na dokonanie weryfikacji powyższych wniosków, a kolejne 14 dni na dokonanie wpłaty na rachunek bankowy Klienta.

    4.Należy się zarejestrować i utworzyć konto na stronie UFG. https://login.ufg.pl/obywatel/logowanie

    5.Należy wypełnić wniosek, wykorzystując dane w panelu Twoja rezerwacja (w trakcie prac). Dane podane we wniosku muszą być identyczne z otrzymanymi od Funclub. Każda pomyłka lub błąd skutkują wydłużeniem całego procesu zwrotu.

    6.Na utworzonym na stronie UFG koncie należy śledzić status oraz przebieg procesu zwrotu.

    Za wdrożenie nowego mechanizmu odpowiedzialny jest państwowy Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny. Więcej szczegółów znajduje się na: https://tfg.ufg.pl/tresc/34/Koronawirus_zwroty_wplat_dla_podroznych

  • Zuzanna Szyc

    14.09.2020 r.
    Regulamin / Oferta 2021
    1. Organizatorem Promocji „WCZEŚNIEJ TANIEJ” LATO 2021 jest biuro podróży Funclub Sp. o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 399, 60-173 Poznań.
    2. Promocja prowadzona jest pod nazwą Wcześniej Taniej.
    3. Czas trwania Promocji jest określony i obejmuje okres od 15.09.2020 r. do 31.12.2020 r. lub wyczerpania miejsc.
    4. Promocja Wcześniej Taniej upoważnia Klienta do zakupu imprezy turystycznej z określonym rabatem. Wysokość rabatu uzależniona jest od daty dokonania rezerwacji oraz uiszczenia terminowej wpłaty oraz dopłaty. Szczegółowe zestawienie terminów oraz wysokości wpłat znajduje się punkcie piątym.
    5. Rabaty udzielane są w następujących wysokościach: • impreza typu Wypoczynek: rabat 33% - od 15.09.2020 r. do 30.09.2020 r. (wpłata 1 zł/os. dopłata do 30% do 28.12.2020 r.) rabat 25% - od 01.10.2020 r. do 31.12.2020 (wpłata 1 zł/os. dopłata do 30% do 28.02.2021 r.) • imprezy typu Wypoczynek + Zwiedzanie, Wycieczki objazdowe, Obozy Młodzieżowe, dla Seniora: rabat 25% - od 15.09.2020 r. do 30.09.2020 r. (wpłata 1 zł/os. dopłata do 30% do 28.12.2020 r.) rabat 20% - od 01.10.2020 r. do 31.12.2020 (wpłata 1 zł/os. dopłata do 30% do 28.02.2021 r.)
    6. Rabat udzielany jest od ceny podstawowej imprezy turystycznej. Dopłaty obowiązkowe i nieobowiązkowe nie podlegają rabatowaniu.
    7. Ilość miejsc w Promocji jest limitowana, co oznacza, że może zostać wyczerpana przed upływemwyznaczonej daty.
    8. W ramach Promocji można jeden raz bezpłatnie dokonać zmiany rezerwacji do 50 dni przed rozpoczęciem imprezy. Każda kolejna modyfikacja rezerwacji (po potwierdzeniu możliwości dokonania zmiany) podlega opłacie manipulacyjnej w wysokości 50 zł (pięćdziesiąt złotych).
    9. Wpłata z tytułu rezerwacji miejsc w Promocji powinna być zaksięgowana na rachunku Funclub Sp.z o.o. do 72 godzin od momentu dokonania rezerwacji. W przypadku niedotrzymania terminu płatności, rabat jest anulowany, a Klientowi nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie odszkodowawcze w stosunku do Funclub Sp. z o.o.

    10.W przypadku wpłaty zaliczki w wysokości 1 zł/os. dopłata do 30% wartości imprezy turystycznej powinna nastąpić do 28.12.2020 r. w przypadku rezerwacji po 28.12.2020 r. dopłatę do 30% wartości należy uiścić do 28.02.2021 r. Dopłata do 100% wartości wycieczki powinna być dokonana do 30 (trzydziestu) dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej. Akceptowane są płatności w gotówce lub przelewem. W przypadku niedotrzymania wskazanego terminu płatności, rabat będzie anulowany. Klientowi nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie odszkodowawcze w stosunku do Funclub sp. z o.o. 11.Promocja „Wcześniej Taniej” nie może być łączona z innymi promocjami ani rabatami. 12.Promocja łączy się z rabatem naliczanym w programie „Promujesz-Zyskujesz”. Nie łączy się z żadnymi innymi promocjami oraz rabatami. 13.Usługa „Kup Sobie Spokój” daje możliwość bezkosztowej rezygnacji z imprezy do 21 dni przed jej rozpoczęciem oraz chroni przed dopłatami kursowymi i paliwowymi. Rezygnację należy skutecznie zgłosić do 22 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej. W przypadku braku zakupu opcji „Kup Sobie Spokój” przy dokonaniu rezerwacji, usługę tę można dokupić do końca trwania Promocji, tzn. do 28.02.2020 r. W przypadku rezygnacji z imprezy, opłata za usługę “Kup Sobie Spokój” nie podlega zwrotowi. 14.Skorzystanie z promocji jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.

  • Bartosz Pussak

    10.06.2020 r.
    Komunikat z dnia 10.06.2020

    Uprzejmie informujemy, że wszystkie wyjazdy zostają zawieszone do dnia 30.06.2020 w związku z sytuacją epidemiczną na terenie Polski i Europy.

  • Bartosz Pussak

    01.06.2020 r.
    Komunikat z dnia 01.06.2020

    Informujemy, że wszystkie obozy młodzieżowe w sezonie 2020 będą realizowane zgodnie z planem. Wyjazdy będą odbywały się w zgodzie z wytycznymi Ministerstwa Edukacji Narodowej.

  • 23.03.2020 r.
    Komunikat z dnia 23.03.2020

    Informujemy, że wszystkie imprezy organizowane przez Funclub do dnia 15.04.2020 zostają odwołane. Nasi pracownicy będę się kontaktowali z osobami, które miały zaplanowane wyjazdy w tym czasie.

    Informujemy jednocześnie, że każdemu z klientów przysługuje możliwość bezpłatnej zmiany imprezy lub zmiany terminu pod warunkiem, że termin wpłaty rat za imprezę nie upłynął.

    Klientów, których terminy wpłat kolejnych rat za imprezy zapadają, prosimy o terminowe ich regulowanie. W przypadku nieuregulowania rat w terminie nie będzie przysługiwało prawo darmowej zmiany imprezy lub terminu.

  • 14.03.2020 r.
    Komunikat z dnia 14.03.2020

    Informujemy, że wszystkie imprezy organizowane przez Funclub do 29 marca zostają odwołane. Nasi pracownicy będą się kontaktowali z osobami, które miały zaplanowane wyjazdy w tym czasie.

    Decyzje na temat imprez późniejszych będą opublikowane na naszym fanpage 23 marca.

    Prosimy Was jednocześnie o zastosowanie się do wszystkich zaleceń władz. Pamiętajcie, że odpowiedzialnością, wspólnym działaniem i dużą determinacją możemy pokonać wirusa i zakończyć stan, który budzi w nas wszystkich niepokój.

  • Zuzanna Szyc

    10.03.2020 r.
    Ubezpieczenia 3w1 cenie

    Możliwość rezerwacji specjalnego pakietu 3 ubezpieczeń w promocyjnej cenie 80 PLN:

    CHOROBY PRZEWLEKŁE /// towarzystwo ubezpieczeniowe ma prawo odmówić wypłaty odszkodowania z tytułu kosztów leczenia lub następstw nieszczęśliwych wypadków w sytuacji stwierdzenia chorób przewlekłych (nadciśnienie, cukrzyca, nowotwory...). To ubezpieczenie daje pełną ochronę.

    KOSZTY REZYGNACJI /// w przypadku rezygnacji z imprezy z powodów, które obejmuje ubezpieczenie zwracane są wpłacone opłaty za wycieczkę.

    BAGAŻ /// odszkodowanie w przypadku uszkodzenia lub utraty bagażu.

  • Ania Białek

    01.03.2018 r.
    Karta Seniora - Poznańska Złota Karta

    Od kilku lat możemy chwalić się Certyfikatem Miejsca Przyjaznego Seniorom, który otrzymaliśmy za przygotowanie oferty dla Seniorów. Od dzisiaj możemy chwalić się uczestnictwem w nowym programie Centrum Inicjatyw Senioralnych.

    Od 1.03.2018 r. poznańscy Seniorzy mogą otrzymać Kartę Seniora - Poznańską Złotą Kartę, która upoważnia do stałego rabatu w ramach naszej oferty senioralnej.

    Więcej informacji o Karcie Seniora znajduje się na stronie Centrum Inicjatyw Senioralnych.

  • Ania Białek

    13.02.2018 r.
    Dzielimy się szczęściem

    Dzięki współpracy z firmą Uni-kat udało nam się uszczęśliwić ponad trzydzieści dzieci z niezamożnych rodzin z gminy Aleksandrów Kujawski, które swoje zimowe ferie powitały na tropikalnej wyspie.

    Wspólnie przeprowadziliśmy akcję pod hasłem „Ufundujmy dzieciom tropikalne ferie”. Dzięki tej inicjatywie dzieci bawiły się w parku rozrywki Tropical Island pod Berlinem.

    Dzieci musiały wstać bardzo wcześnie, bo autokar przyjechał po nie o świcie. Na trasie dostały śniadanie i przed południem dojechały na miejsce. Wodne szaleństwa trwały do późnych godzin wieczornych. Oczywiście każdy uczestnik dostał obiad, który został podany pod palmami. Taka zabawa zabiera sporo energii, dlatego w drodze powrotnej wszyscy smacznie spali w wygodnych fotelach autokaru.

    Pilot wycieczki stwierdził po powrocie, że dawno nie miał przyjemności pracować z tak energiczną, otwartą i wesołą grupą. Dzieci przez cały dzień szalały na zjeżdżalniach i w basenach. Po prostu świetnie się bawiły. Dla większości był to pierwszy zagraniczny wyjazd w życiu. Pierwsze zetknięcie z obcym językiem, z obcą walutą. Wszyscy byli jednak bardzo dzielni i spisali się wzorowo.

    Sprawianie radości jest jak nałóg – nie można przestać. Dlatego tak często współtworzymy takie akcje. I cieszymy się bardzo, że możemy zmieniać rzeczywistość.

  • Marcin Zamelski

    16.11.2016 r.
    Nowe standardy turystyki - oferta Platinum

    Z nieukrywaną dumą i przyjemnością pragniemy przedstawić ofertę, która wyznacza nową jakość.

    Oferta Platinum to najnowocześniejsze autokary, dedykowane programy, kameralne grupy i jeszcze większy komfort podróży. To innowacja, design i luksus. Nowy wymiar, nowy standard, nowe możliwości. To pierwszy i jedyny taki produkt w polskiej turystyce autokarowej.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.