Najczęściej zadawane pytania

promocja 100 pln
Covid, testy, szczepienie, podróż LATO 2021

🔘 Co jeśli dokonam rezerwacji i impreza nie będzie się mogła odbyć z powodu pandemii ?

Wszystkie dokonane wpłaty zostaną zwrócone w ciągu 14 dni.

🔘 Czy będą wymagane testy na covid-19 ? OSOBY ZASZCZEPIONE ZWOLNIONE SĄ Z OBOWIĄZKU TESTOWANIA I MOGĄ PODRÓŻOWAĆ SWOBODNIE. DLA OSÓB NIEZASZCZEPIONYCH POSZCZEGÓLNE KRAJE STOSUJĄ NASTĘPUJĄCE WARUNKI:

  • ALBANIA - TEST NA COVID-19 NIE JEST WYMAGANY
  • BUŁGARIA – TEST NA COVID-19 JEST WYMAGANY RT-PCR LUB ANTYGENOWY
  • CHORWACJA - TEST NA COVID-19 JEST WYMAGANY RT-PCR LUB ANTYGENOWY
  • CZARNOGÓRA – TEST NA COVID-19 JEST WYMAGANY ANTYGENOWY 72h lub PCR 48 h lub 1 dawka szczepionki
  • FRANCJA – TEST NA COVID-19 JEST WYMAGANY RT-PCR LUB ANTYGENOWY
  • HISZPANIA – TEST NA COVID-19 JEST WYMAGANY RP-PCR LUB ANTYGENOWY
  • SZWAJCARIA - TEST NA COVID-19 NIE JEST WYMAGANY
  • TURCJA – TEST NA COVID-19 JEST WYMAGANY RT-PCR
  • WŁOCHY – TEST NA COVID-19 JEST WYMAGANY RT-PCR LUB ANTYGENOWY

UWAGA !!!! Wszystkie osoby niezaszczepione zobowiązane są zrobić test we własnym zakresie. Opłaty za test nie będą refundowane. Test musi być ważny 48h.

UWAGA !!! W przypadku powrotu do Polski z Hiszpanii koniecznym jest wykonanie testu na drogę powrotną. Koszt testu to 20 euro. Organizacją testów zajmuje się rezydent.

🔘 Czy wymagane jest szczepienie ?

Do uczestnictwa w imprezach organizowanych przez Funclub nie są wymagane szczepienia.

🔘 Co w przypadku choroby w trakcie imprezy ?

Każdy z uczestników objęty jest ubezpieczeniem NNW i KL, w ramach którego finansowane są koszty leczenia z uwzględnieniem leczenia covid-19. Dodatkowo istnieje możliwość wykupienia rozszerzonego ubezpieczenia, obejmującego choroby przewlekłe.

🔘 Czy noszenie maseczek będzie obowiązkowe ?

Uczestnicy będą zobowiązani do przestrzegania obowiązujących procedur sanitarnych. Szczegółowe procedury obowiązujące w poszczególnych krajach komunikowane będę przed wyjazdem.

🔘 Co jeśli okaże się, że uczestnik ma stwierdzony covid-19 przed imprezą ?

Po okazaniu zaświadczenia uczestnik ma możliwość bezkosztowej rezygnacji. Dokonane wpłaty zostaną zwrócone w ciągu 14 dni.

🔘 Co jeśli przed wyjazdem uczestnik zostanie objęty kwarantanną ?

Po okazaniu zaświadczenia uczestnik ma możliwość bezkosztowej rezygnacji. Dokonane wpłaty zostaną zwrócone w ciągu 14 dni.

🔘 Co daje Kup Sobie Spokój ?

Kup Sobie Spokój daje możliwość bezkosztowej rezygnacji bez podawania przyczyny. Chroni jednocześnie przez dopłatami kursowymi i zmianami cen imprezy.

Jak połączyć rezerwacje?

Jeśli podróżujecie Państwo ze znajomymi i rodziną prosimy nam to zgłosić w momencie założenia rezerwacji, podając numery umów do połączenia.

Prosimy o wysłanie nam tej informacji na adres funclub@funclub.pl. Jest to wymóg konieczny do prawidłowej obsługi rezerwacji.

Co zawiera cena podana na stronie?

Szczegółowy zakres świadczeń podany jest przy każdej ofercie w tabelce cenowej. Tabelka przedstawia:

  • w cenie – świadczenia, które zawarte są w podanej cenie,
  • obowiązkowe – świadczenia, które obowiązkowo musi wykupić każdy uczestnik,
  • opcjonalne –świadczenia, które dodatkowo można wykupić.
Chcę jechać sam. Jaki pokój wybrać?

Jeśli podróżujesz w pojedynkę, to proponujemy wybór pokoju jednoosobowego (możliwy w przypadku większości ofert). Możesz też wybrać opcję dokwaterowanie. Zostaniesz wtedy zakwaterowany w pokoju z osobą (tej samej płci), która również podróżuje bez towarzystwa i też wybrała tę opcję podczas rezerwacji.

W jakiej kolejności odbywa się zajmowanie miejsc w autokarze?

Możesz zarezerwować konkretne miejsca w autokarze. Koszt takiej rezerwacji jest podany w tabelce cenowej przy każdej ofercie (świadczenia opcjonalne).

W pierwszej kolejności wsiadają pasażerowie, którzy wykupili rezerwację miejsca w autokarze. Pozostali podróżni wyczytywani są losowo. Jeśli masz swoje ulubione miejsce, to warto je wcześniej zarezerwować. Tylko opłacenie tej opcji gwarantuje spędzenie podróży na konkretnym miejscu.

Na czym polega deklaracja HB?

Deklarację HB, czyli chęć dokupienia obiadokolacji, najlepiej zgłoś i opłać przed rozpoczęciem wycieczki, tak by została wpisana do Twojej umowy. Pamiętaj, że tylko zgłoszone deklaracje HB będą możliwe do zrealizowania, w podanej cenie. I tylko za takie (wpisane do umowy) będziemy mogli wystawić FV. Jeśli decyzję o wykupieniu obiadokolacji zamierzasz podjąć dopiero po przyjeździe na miejsce, może być to niemożliwe lub droższe.

Co oznaczają skróty BB, FB, HB i KR?

BB (z ang. bed&breakfest) - śniadanie wliczone w cenę

HB (z ang. half board) - częściowe wyżywienie, czyli śniadania i obiadokolacje

FB (z ang. full board) - pełne wyżywienie, czyli śniadania, obiady i kolacje

KR - koszty rezygnacji

Rezerwuję na stronie. Jak otrzymam umowę?

Po weryfikacji Twojej rezerwacji, przez odpowiedni dział naszego biura, umowa zostanie automatycznie wysłana na wskazany w formularzu adres mailowy.

Ilu jedzie z nami kierowców?

Ilość kierowców zależy od kilku czynników (np. od długości trasy). Jedno jest pewne – każdy nasz autokar prowadzony jest przez wymaganą przepisami liczbę zawodowych kierowców.

Gdzie mogę znaleźć rachunek bankowy Funclub do wpłaty?

Rachunek bankowy znajdziesz w kilku miejscach:

  • na potwierdzeniu założenia rezerwacji
  • na umowie
  • w panelu Twojej rezerwacji

W tytule przelewu wpisz swoje imię i nazwisko wraz z numerem rezerwacji. Pamiętaj, że numer rachunku bankowego generowany jest dla każdej umowy każdorazowo na nowo. To znaczy, że każda rezerwacja ma swój indywidualny numer konta.

Jakie dokumenty uprawniają do przekraczania granic?

Granice wewnętrzne państw UE i strefy Schengen można przekraczać na podstawie ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Nieletni turyści również muszą dysponować tymi dokumentami.

Ważne dokumenty są niezbędne, dlatego skontaktuj się z nami w razie jakichkolwiek wątpliwości. Szczegółowych informacji zawsze udzieli nasz Dział Obsługi Klienta.

Możesz też zajrzeć na stronę Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Czy mogę dostać fakturę VAT marża za zakup imprezy turystycznej?

Oczywiście.

Jeśli Twoja rezerwacja została założona w siedzibie naszego biura w Poznaniu lub poprzez stronę internetową, to wystarczy, że panelu Twojej rezerwacji wejdziesz w zakładkę „faktura” i postąpisz zgodnie z instrukcją.

Jeśli Twoja rezerwacja została założona u któregoś z naszych agentów, to możesz wysłać do nas maila z prośbą o wystawienie faktury VAT. Pisz na adres faktury@funclub.pl i w treści maila podaj:

  • numer rezerwacji,
  • dane osoby, na którą ma być wystawiona faktura VAT,
  • ewentualne uwagi dotyczące wystawianej faktury.
Ilu opiekunów sprawuje opiekę na Obozach Młodzieżowych?

Przez cały okres trwania obozu zapewniamy 1 opiekuna na każdych 20 niepełnoletnich uczestników. Dodatkowo opiekę nad młodzieżą sprawuje kierownik obozu, a do dyspozycji na miejscu jest zawsze nasz rezydent.

Jak zmienić dane w rezerwacji?

Najlepiej od razu skontaktuj się z nami w tej sprawie mailowo funclub@funclub.pl, bo każda zmiana musi być potwierdzona tą drogą. Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa zmiany mogą być dodatkowo płatne.

Zmiana rezerwacji założonej u któregoś z naszych agentów możliwa jest poprzez kontakt z danym biurem/agentem.

Jak mogę dokonać rezerwacji?

Możliwości masz kilka. Wybierz najwygodniejszą dla siebie:

  • nasza strona internetowa - www.funclub.pl,
  • telefonicznie - 61 66 28 616,
  • mailowo - (funclub@funclub.pl)
  • w siedzibie naszego biura - ul. Grunwaldzka 399, Poznań,
  • w naszym agencyjnym biurze - szczegółowy wykaz biur znajdziesz po lewej stronie w zakładce kontakt
Jak często robimy postoje podczas podróży?

Zazwyczaj zatrzymujemy się co 4 godziny na 15-30 min. Oczywiście przewidziane są też dłuższe postoje. Parkingi, które wybieramy są sprawdzone i lubiane przez pasażerów. Najważniejsze wytyczne takich miejsc to: zadbane toalety, punkty gastronomiczne, sklep i bezpieczna okolica na krótki spacer.

Czy w czasie trwania imprezy turystycznej jestem ubezpieczony?

Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych każdy klient biura turystycznego biorący udział w imprezie turystycznej organizowanej przez touroperatora musi posiadać ubezpieczenie KL i NNW. Ubezpieczenie to jest zawsze poza ceną podstawową i jest obowiązkowe. Wszyscy uczestnicy są ubezpieczeni na podstawie umowy generalnej. Numer polisy grupowej otrzymują Państwo podczas przejazdu lub od rezydenta podczas spotkania informacyjnego.

Ubezpieczenie kosztów leczenia obejmuje zwrot kosztów poniesionych na badania i zabiegi lekarskie, zakup lekarstw i środków opatrunkowych, transport ubezpieczonego do szpitala i pobyt w szpitalu oraz transport do kraju (do kwoty 10 tys. EUR). Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków obejmuje, w razie wystąpienia nieszczęśliwego wypadku powodującego trwały uszczerbek na zdrowiu lub śmierć ubezpieczonego, wypłatę odszkodowania w umówionej sumie, uzależnionej od treści umowy (do 8 tys. PLN).

Czym różnią się od siebie pokój, studio i apartament?

Pokój przeznaczony est zazwyczaj dla 2-3 osób i nie posiada aneksu kuchennego. Studio to jedno pomieszczenie dla (najczęściej) 2-3 osób z aneksem kuchennym. Apartament to minimum 2-pokojowe mieszkanie składające się z pokoju sypialnego i pokoju dziennego z miejscami do spania oraz z aneksu kuchennego.

W jakim czasie należy zapłacić za wycieczkę?

W ciągu 2 dni od dokonania rezerwacji należy wpłacić zaliczkę, której wysokość podana jest w umowie. Na 30 dni przez rozpoczęciem impreza musi zostać w pełni opłacona.

Kiedy będzie znana i potwierdzona godzina wyjazdu i rodzaj transportu?

Dzień przed wyjazdem mogą Państwo sprawdzić godzinę wyjazdu i rodzaj transportu (może to być połączenie antenowe realizowane minibusem lub autokar docelowy) na podstronie Informacje Transportowe. W przypadku zmiany godziny wyjazdu wszyscy Uczestnicy imprezy turystycznej informowani są telefonicznie.

Gdzie potrzebny jest paszport?

Paszport jest niezbędny, kiedy wjeżdżamy do Turcji. Osoby poniżej 18 roku, które nie posiadają tymczasowych dowodów osobistych, muszą zabrać ze sobą paszport na wjazd do wszystkich krajów.

W jaki sposób można zarezerwować wycieczki fakultatywne?

Istnieje możliwość wykupienia wycieczek fakultatywnych podczas dokonywania rezerwacji i doliczenia ich do ceny imprezy lub na miejscu u rezydenta, podczas spotkania organizacyjnego. Kupując wycieczkę u rezydenta opłatę uiszcza się w euro.

Czy można dokonywać zmiany w rezerwacjach?

Tak, każda zmiana rezerwacji jest płatna i wynosi 50 PLN. Koszty związane ze zmianą doliczane są do rezerwacji. Istnieje również możliwość samodzielnej zmiany rezerwacji online poprzez panel Twoja rezerwacja

Dopisanie kolejnej osoby na rezerwacji jest bezpłatne.

Na jakich zasadach mogę zmienić rezerwację zrobioną w promocji Wcześniej Taniej?

Rezerwacje zrobione w promocji Wcześniej Taniej pozwalają na jedną bezpłatną zmianę na 50 dni przed rozpoczęciem imprezy. Przy czym, w przypadku zmiany z imprezy tańszej na imprezę droższą Klient zachowuje rabat wartościowy, taki jak miał pierwotnie, a w przypadku zmiany z imprezy droższej na tańszą Klient zachowuje naliczony nowy rabat procentowy (tyle procent ile miał wcześniej wobec nowej imprezy).

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.