Jeśli podróżujecie Państwo ze znajomymi i rodziną prosimy nam to zgłosić w momencie założenia rezerwacji, podając numery umów do połączenia.
Prosimy o wysłanie nam tej informacji na adres funclub@funclub.pl. Jest to wymóg konieczny do prawidłowej obsługi rezerwacji.
Szczegółowy zakres świadczeń podany jest przy każdej ofercie w tabelce cenowej. Tabelka przedstawia:
Jeśli podróżujesz w pojedynkę, to proponujemy wybór pokoju jednoosobowego (możliwy w przypadku większości ofert). Możesz też wybrać opcję dokwaterowanie. Zostaniesz wtedy zakwaterowany w pokoju z osobą (tej samej płci), która również podróżuje bez towarzystwa i też wybrała tę opcję podczas rezerwacji.
Możesz zarezerwować konkretne miejsca w autokarze. Koszt takiej rezerwacji jest podany w tabelce cenowej przy każdej ofercie (świadczenia opcjonalne).
W pierwszej kolejności wsiadają pasażerowie, którzy wykupili rezerwację miejsca w autokarze. Pozostali podróżni wyczytywani są losowo. Jeśli masz swoje ulubione miejsce, to warto je wcześniej zarezerwować. Tylko opłacenie tej opcji gwarantuje spędzenie podróży na konkretnym miejscu.
Deklarację HB, czyli chęć dokupienia obiadokolacji, najlepiej zgłoś i opłać przed rozpoczęciem wycieczki, tak by została wpisana do Twojej umowy. Pamiętaj, że tylko zgłoszone deklaracje HB będą możliwe do zrealizowania, w podanej cenie. I tylko za takie (wpisane do umowy) będziemy mogli wystawić FV. Jeśli decyzję o wykupieniu obiadokolacji zamierzasz podjąć dopiero po przyjeździe na miejsce, może być to niemożliwe lub droższe.
BB (z ang. bed&breakfest) - śniadanie wliczone w cenę
HB (z ang. half board) - częściowe wyżywienie, czyli śniadania i obiadokolacje
FB (z ang. full board) - pełne wyżywienie, czyli śniadania, obiady i kolacje
KR - koszty rezygnacji
Po weryfikacji Twojej rezerwacji, przez odpowiedni dział naszego biura, umowa zostanie automatycznie wysłana na wskazany w formularzu adres mailowy.
Ilość kierowców zależy od kilku czynników (np. od długości trasy). Jedno jest pewne – każdy nasz autokar prowadzony jest przez wymaganą przepisami liczbę zawodowych kierowców.
Rachunek bankowy znajdziesz w kilku miejscach:
W tytule przelewu wpisz swoje imię i nazwisko wraz z numerem rezerwacji. Pamiętaj, że numer rachunku bankowego generowany jest dla każdej umowy każdorazowo na nowo. To znaczy, że każda rezerwacja ma swój indywidualny numer konta.
Granice wewnętrzne państw UE i strefy Schengen można przekraczać na podstawie ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Nieletni turyści również muszą dysponować tymi dokumentami.
Ważne dokumenty są niezbędne, dlatego skontaktuj się z nami w razie jakichkolwiek wątpliwości. Szczegółowych informacji zawsze udzieli nasz Dział Obsługi Klienta.
Możesz też zajrzeć na stronę Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
Oczywiście.
Jeśli Twoja rezerwacja została założona w siedzibie naszego biura w Poznaniu lub poprzez stronę internetową, to wystarczy, że panelu Twojej rezerwacji wejdziesz w zakładkę „faktura” i postąpisz zgodnie z instrukcją.
Jeśli Twoja rezerwacja została założona u któregoś z naszych agentów, to możesz wysłać do nas maila z prośbą o wystawienie faktury VAT. Pisz na adres faktury@funclub.pl i w treści maila podaj:
Przez cały okres trwania obozu zapewniamy 1 opiekuna na każdych 20 niepełnoletnich uczestników. Dodatkowo opiekę nad młodzieżą sprawuje kierownik obozu, a do dyspozycji na miejscu jest zawsze nasz rezydent.
Najlepiej od razu skontaktuj się z nami w tej sprawie mailowo funclub@funclub.pl, bo każda zmiana musi być potwierdzona tą drogą. Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa zmiany mogą być dodatkowo płatne.
Zmiana rezerwacji założonej u któregoś z naszych agentów możliwa jest poprzez kontakt z danym biurem/agentem.
Możliwości masz kilka. Wybierz najwygodniejszą dla siebie:
Zazwyczaj zatrzymujemy się co 4 godziny na 15-30 min. Oczywiście przewidziane są też dłuższe postoje. Parkingi, które wybieramy są sprawdzone i lubiane przez pasażerów. Najważniejsze wytyczne takich miejsc to: zadbane toalety, punkty gastronomiczne, sklep i bezpieczna okolica na krótki spacer.
Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych każdy klient biura turystycznego biorący udział w imprezie turystycznej organizowanej przez touroperatora musi posiadać ubezpieczenie KL i NNW. Ubezpieczenie to jest zawsze poza ceną podstawową i jest obowiązkowe. Wszyscy uczestnicy są ubezpieczeni na podstawie umowy generalnej. Numer polisy grupowej otrzymują Państwo podczas przejazdu lub od rezydenta podczas spotkania informacyjnego.
Ubezpieczenie kosztów leczenia obejmuje zwrot kosztów poniesionych na badania i zabiegi lekarskie, zakup lekarstw i środków opatrunkowych, transport ubezpieczonego do szpitala i pobyt w szpitalu oraz transport do kraju (do kwoty 10 tys. EUR). Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków obejmuje, w razie wystąpienia nieszczęśliwego wypadku powodującego trwały uszczerbek na zdrowiu lub śmierć ubezpieczonego, wypłatę odszkodowania w umówionej sumie, uzależnionej od treści umowy (do 8 tys. PLN).
Pokój przeznaczony est zazwyczaj dla 2-3 osób i nie posiada aneksu kuchennego. Studio to jedno pomieszczenie dla (najczęściej) 2-3 osób z aneksem kuchennym. Apartament to minimum 2-pokojowe mieszkanie składające się z pokoju sypialnego i pokoju dziennego z miejscami do spania oraz z aneksu kuchennego.
W ciągu 2 dni od dokonania rezerwacji należy wpłacić zaliczkę, której wysokość podana jest w umowie. Na 30 dni przez rozpoczęciem impreza musi zostać w pełni opłacona.
Dzień przed wyjazdem mogą Państwo sprawdzić godzinę wyjazdu i rodzaj transportu (może to być połączenie antenowe realizowane minibusem lub autokar docelowy) na podstronie Informacje Transportowe. W przypadku zmiany godziny wyjazdu wszyscy Uczestnicy imprezy turystycznej informowani są telefonicznie.
Paszport jest niezbędny, kiedy wjeżdżamy do Turcji. Osoby poniżej 18 roku, które nie posiadają tymczasowych dowodów osobistych, muszą zabrać ze sobą paszport na wjazd do wszystkich krajów.
Istnieje możliwość wykupienia wycieczek fakultatywnych podczas dokonywania rezerwacji i doliczenia ich do ceny imprezy lub na miejscu u rezydenta, podczas spotkania organizacyjnego. Kupując wycieczkę u rezydenta opłatę uiszcza się w euro.
Tak, każda zmiana rezerwacji jest płatna i wynosi 50 PLN. Koszty związane ze zmianą doliczane są do rezerwacji. Istnieje również możliwość samodzielnej zmiany rezerwacji online poprzez panel Twoja rezerwacja
Dopisanie kolejnej osoby na rezerwacji jest bezpłatne.
Rezerwacje zrobione w promocji Wcześniej Taniej pozwalają na jedną bezpłatną zmianę na 50 dni przed rozpoczęciem imprezy. Przy czym, w przypadku zmiany z imprezy tańszej na imprezę droższą Klient zachowuje rabat wartościowy, taki jak miał pierwotnie, a w przypadku zmiany z imprezy droższej na tańszą Klient zachowuje naliczony nowy rabat procentowy (tyle procent ile miał wcześniej wobec nowej imprezy).
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.