Najczęściej zadawane pytania

promocja 100 pln
Aktualna sytuacja w Europie - Covid - 19

FAQ: WAKACJE WE FRANCJI 🇫🇷 ✅ Czy Polacy mogą wjechać do Francji bez obowiązku testów na Covid-19 i kwarantanny? ➖ Nie ma wymogów testów, żeby wjechać do Francji. Dla obywateli polskich nie ma kwarantanny po przyjeździe. ✅ Czy plaże, obiekty hotelowe, kempingi, restauracje, kawiarnie są otwarte? ➖ Do końca czerwca planowane jest otwarcie wszystkich plaż i obiektów hotelowych. Będą funkcjonować w nowym reżimie sanitarnym ( m.in. odstęp minimum 1 metra).
Restauracje i kawiarnie są już w większości otwarte. Władze wielu miast zamykają ulice dla ruchu samochodowego, żeby można było powiększyć przestrzeń dla tarasów i ogródków przy lokalach. ✅ Czy we Francji jest obowiązek noszenia maseczek w miejscach publicznych? ➖ Maseczki są obowiązkowe w większości muzeów oraz w środkach komunikacji publicznej ( pociąg, autobus, metro). W niektórych restauracjach czy w sklepach możemy być poproszeni o założenie maseczki wewnątrz lokalu, np. gdy idziemy do swojego stolika. Przy stołach - nie używamy maseczek. ✅ Czy otwarte są muzea i parki rozrywki? ➖ Główne zabytki i muzea są otwierane etapami- od pierwszych dni czerwca do połowy lipca. Wprowadzono dzienny limit osób mogących wejść do danego obiektu.
Wersal jest otwarty od 06 czerwca. Wieża Eifflle’ a powita pierwszych gości 25 czerwca. Na początek będzie możliwe wejście tylko na drugi poziom…schodami.
Luwr otworzy swoje drzwi dla zwiedzających 6 lipca. Trzeba będzie zarezerwować i opłacić on line imienny bilet na konkretną godzinę.
Jeśli chodzi o parki rozrywki- otwarty jest już podparyski Asterix. Słynny Disneyland obudzi się z hibernacji w następnej fazie „odmrażania” po 22 czerwca, wg najnowszych doniesień początkiem lipca. ✅ Czy odbędą się imprezy muzyczne, sportowe, kulturalne zaplanowane na lato? ➖ Wiele imprez masowych jest odwołanych, lub przełożonych.
Święto muzyki 21 czerwca odbędzie się w formie małych koncertów.
Paryska akcja „ Paris plage” czyli plaża w Paryżu na nabrzeżach Sekwany nie została odwołana. Rozpocznie się 18 lipca i potrwa do końca sierpnia. Zachowane zostaną oczywiście wszystkie zasady reżimu sanitarnego.
Defilada na Polach Elizejskich 14 lipca będzie mieć skromniejszą oprawę i limit uczestników. Poświęcona będzie służbom medycznym i mundurowym, którym zostanie złożony hołd za walkę z pandemią,
Tour de France rozpocznie się w tym roku 29 sierpnia i potrwa do 20 września. Zaplanowana na ten rok trasa słynnej pętli nie zmieni się.

FAQ: WAKACJE W HISZPANII 🇪🇸 W niedzielę 21 czerwca, o północy zostaną otwarte granice Hiszpanii dla mieszkańców państw członkowskich EU i krajów Schengen. To oznacza długo wyczekiwany koniec kwarantanny i możliwość podróży do jednego z najpiękniejszych, europejskich krajów! Co warto wiedzieć i jak przygotować się do wyjazdu: ✅ Czy w Hiszpanii jest obowiązek noszenia maseczek? ➖ Noszenie maski jest obowiązkowe w transporcie publicznym (pociąg, autobus, taksówka, tramwaj czy metro) i wszystkich miejscach, w których nie można zachować odległość 1,5 metra. Maseczkę ściągamy podczas uprawiania sportu, pobytu na plaży, pływania, w przypadku, gdy chorujemy na astmę, alergie lub inne poważne choroby, a także gdy siedzimy na tarasie, aby coś zjeść lub wypić lub jeśli wybieramy się na spacer w terenie. ✅ „Vamos a La Playa” czyli co z plażowaniem i kąpielami w morzu? ➖ Plażowanie będzie możliwe, jednak w tym sezonie będzie wymagało od nas zachowania dystansu społecznego. Na plaży w Lloret de Mar trwają obecnie przygotowania do sezonu letniego. Plaża zostanie podzielona na sektory, w których bezpiecznie wypoczywać będą: Seniorzy, rodziny z dziećmi oraz grupy dorosłych i młodzież. Wstęp do poszczególnych stref będzie oznakowany i kontrolowany. Korzystanie z wodnych atrakcji, takich jak kajaki, rowery wodne, pontony a także uprawianie sportów na plaży będzie możliwe w mniejszych grupach. Plażowe bary są już gotowe i serwują pierwsze drinki z parasolkami. ✅ Czy w hotelowych pomieszczeniach ogólnodostępnych będą obowiązywać jakieś specjalne procedury? ➖ Należy przestrzegać wymaganego dystansu przestrzennego (1,5 m). Dla ułatwienia, w recepcjach, salach barowych i restauracjach, pojawią się znaczniki odległości. Ponadto, częstotliwość dezynfekcji we wszystkich obszarach hotelu zostanie znacznie zwiększona ze szczególnym zwróceniem uwagi na przedmioty i powierzchnie często dotykane: blat recepcyjny, klamki, poręcze, uchwyty, telefony, klawiatury komputerów i miejsca często użytkowane jak ogólne toalety i windy. Ogólnie, zapanuje czystość o jakiej nie śnili najstarsi Hiszpanie ;) ✅ Jak będzie wyglądało sprzątanie pokoi? ➖ Pokoje będą sprzątane codziennie pod nieobecność gości, ręczniki i pościel wymieniana. Po każdym gościu prowadzona będzie dezynfekcja wszystkich powierzchni dotykowych (np. szafy, uchwyty, oparcia krzeseł), sprzętu (np. piloty, telefony, wieszaki), a ponadto gruntowne sprzątanie i dezynfekcja łazienki. Personel sprzątający będzie wyposażony zgodnie z wytycznymi w środki ochrony indywidualnej (rękawiczki jednorazowe, środki do dezynfekcji rąk, maseczki lub przyłbice). ✅ Czy w hotelowej restauracji zostaną wprowadzone limity osobowe? ➖ Dla komfortu gości hotelowych ilość osób przebywających w restauracji może być kontrolowana w celu uniknięcia tłumów i kolejek. Godziny serwowania śniadań, obiadów i kolacji zostaną wydłużone tak aby zapewnić warunki do zachowania odpowiedniego dystansu oraz aby każdy mógł swobodnie cieszyć się posiłkiem. ✅ Czy będą otwarte kluby i dyskoteki? ➖ Wszystkie kultowe imprezy w Lloret de Mar startują od lipca. Otwiera się większość barów i klubów, Disco Tropisc, Disco San Trop, Sanddance. Rejsy do Tossy oraz Beach Party będą odbywać się regularnie. Do otwarcia przygotowują się także parki wodne: Water World i Marineland. Będziemy się bawić tak dobrze jak zawsze! ✅ Czy będzie można skorzystać z wycieczek fakultatywnych? ➖ Przy zachowaniu środków ostrożności i obowiązującego reżimu planujemy realizować pełen program wycieczek fakultatywnych. Lokalne autokary mogą pracować przy 100% obłożeniu a to oznacza, że ceny transportu i wycieczek nie ulegną podwyżkom. Sukcesywnie otwierane są zabytki, muzea i parki. Jak co roku pojedziemy do Barcelony zobaczyć jej największe atrakcje: Sagrada Familia, Poble Español, Parc Guell, stadion Camp Nou, Plac Hiszpański, deptak Rambla czy Wzgórze Montjuick. Wciąż czekamy na oficjalny komunikat w sprawie koncertów Magicznej Fontanny.

FAQ: WAKACJE W CZARNOGÓRZE 🇲🇪 ✅ Czy w Czarnogórze jest obowiązek noszenia maseczek?
➖ Noszenie maski jest obowiązkowe w transporcie publicznym (autobusy, pociąg) i wszystkich miejscach, w których nie można zachować odległość 1,5 metra (supermarkety i galerie handlowe). Nie ma obowiązku zakładania maseczki na świeżym powietrzu, plaży, podczas uprawiania sportów, w restauracjach i kawiarniach. ✅ Co z plażowaniem i kąpielami w morzu?
➖ Plażowanie będzie możliwe, jednak w tym sezonie będzie wymagało od nas samych zachowania dystansu społecznego. W strefach, gdzie można wynająć leżaki, zwiększone zostaną odstępny między nimi. Korzystanie z wodnych atrakcji, takich jak kajaki, rowery wodne, pontony, skutery również będzie możliwe. Plażowe bary i restauracje są już otwarte i nie obowiązują w nich żadne restrykcje. ✅ Czy w villach i pensjonatach będą obowiązywać jakieś specjalne procedury?
➖ W Czarnogórze wszystkie obiekty w naszej ofercie to małe, rodzinne wille, w których maksymalna liczba zakwaterowanych osób jest poniżej 30. W związku z tym obiekty te nie są objęte restrykcjami, z którymi mamy do czynienia np. w wielkich hotelach. Zwiększona zostanie jedynie częstotliwość dezynfekcji wszystkich ogólnodostępnych miejsc w pensjonacie ze szczególnym zwróceniem uwagi na klamki, barierki przy schodach i wspólne tarasy. Właściciele obiektów dopilnują osobiście, aby każdy turysta czuł się u nich dobrze i bezpiecznie. ✅ Jak będzie wyglądało sprzątanie pokoi?
➖ Pokoje będą sprzątane codziennie pod nieobecność gości, ręczniki i pościel wymieniana jak to miało miejsce do tej pory. Po każdym gościu prowadzona będzie dezynfekcja wszystkich powierzchni dotykowych (np. szafy, uchwyty, oparcia krzeseł), sprzętu (np. piloty, telefony, wieszaki), a ponadto gruntowne sprzątanie i dezynfekcja łazienki. ✅ Czy w restauracjach zostaną wprowadzone limity osobowe?
➖ W restauracjach zwiększona jest odległość między stolikami, tak aby zachować bezpieczny dystans. W związku z tym jednorazowo będzie w niej przebywało mniej osób. W restauracjach, gdzie jest szwedzki stół zostaną wydłużone godziny serwowania posiłków, żeby uniknąć kolejek. ✅ Czy będą otwarte kluby i dyskoteki?
➖ Wszystkie dyskoteki i kluby w Czarnogórze już są otwarte. Prawie wszystkie dyskoteki i kluby w Budvie i Sutomore znajdują się na powietrzu, tak więc imprezy w nich są bezpieczne i zabawa odbywa się na takich samych zasadach co zawsze. ✅ Czy będzie można skorzystać z wycieczek fakultatywnych/ lokalnych?
➖ Przy zachowaniu środków ostrożności planujemy realizować pełen program wycieczek fakultatywnych. Lokalne autokary mogą pracować przy 100% obłożeniu a to oznacza, że ceny transportu i wycieczek nie ulegną podwyżkom. Wszystkie zabytki i lokalne atrakcje są już otwarte dla zwiedzających. Bez problemu można wybrać się na rejs po Zatoce Kotorskiej, na Czarnogórskie Kaniony czy Montenegro Tour. Do zobaczenia w Czarnogórze 😀

FAQ: WAKACJE W ALBANII 🇦🇱 ✅ Czy w Albanii jest obowiązek noszenia maseczek?
➖ Noszenie maski nie jest obowiązkowe. W urzędach obowiązkowa jest dezynfekcja rąk. Gdy odwiedzamy np. urząd policji, policjant może zmierzyć nam profilaktycznie temperaturę. ✅ Co z plażowaniem i kąpielami w morzu?
➖ Plażowanie nie jest obłożone żadnymi zakazami. W tym roku na plażach nie będzie leżaków. Leżaki dostępne będą wyłącznie na plażach należących do hoteli. ✅ Czy w hotelowych pomieszczeniach ogólnodostępnych będą obowiązywać jakieś specjalne procedury?
➖ Nie ma obowiązkowych procedur. Procedurą dobrowolną i zalecaną jest korzystanie z wszechobecnych bezpłatnych punktów dezynfekcji ✅ Jak będzie wyglądało sprzątanie pokoi?
➖ Pokoje będą sprzątane pod nieobecność gości, ręczniki i pościel wymieniana. Po każdym gościu prowadzona będzie dezynfekcja wszystkich powierzchni dotykowych (np. szafy, uchwyty, oparcia krzeseł), sprzętu (np. piloty, telefony, wieszaki), a ponadto gruntowne sprzątanie i dezynfekcja łazienki. Personel sprzątający będzie wyposażony zgodnie z wytycznymi w środki ochrony indywidualnej (rękawiczki jednorazowe, środki do dezynfekcji rąk, maseczki lub przyłbice). ✅ Czy w hotelowej restauracji zostaną wprowadzone limity osobowe?
➖ Nie ma limitów w strefach publicznych. ✅ Czy będą otwarte kluby i dyskoteki?
➖ Tak. Już są otwarte. Vlora to raczej miejsce kawiarni i dyskotek przy deptaku. Można posłuchać muzyki albańskiej. Specjalnie dla Gości biura Funclub chcemy otworzyć Dyskotekę na Łodzi. Tańce na statku, elitarna dyskoteka na bezludnym półwyspie Karaburun. Pokazy sztucznych ogni. Specjalne bary z grillem i owocami morza. W Sarandzie jest duża dyskoteka Orange będzie otwarta od 1 lipca , obecnie codziennie działa dyskoteka w Demi Hotel. ✅ Czy będzie można skorzystać z wycieczek fakultatywnych?
➖ Przy zachowaniu środków ostrożności planujemy realizować pełen program wycieczek fakultatywnych. Lokalne autokary mogą pracować przy 100% obłożeniu a to oznacza, że ceny transportu i wycieczek nie ulegną podwyżkom. Otwarte są zabytki, muzea i parki. Jak co roku pojedziemy do Sarandy, Beratu, Butrintu, popłyniemy w niezapomniany rejsem gdzie obowiązuje oferta all inclusive, realizowana będzie także Giro di Vlora. Szczegóły poznacie Państwo u rezydenta. Do zobaczenia w Albanii 😀

FAQ: WAKACJE W CHORWACJI 🇭🇷 "Wakacje, na które zasłużyłeś są bliżej niż myślisz" - tak brzmi motto Chorwackiej Izby Turystycznej 🌞
Od 28 maja 2020r. został uruchomiony formularz internetowy Enter Croatia, który można znaleźć na stronie entercroatia.mup.hr Wypełnienie formularza online umożliwia sprawniejsze przekroczenie granicy i uzyskanie niezbędnych informacji oraz wytycznych epidemiologicznych w Chorwacji. Oczywiście należy mieć ze sobą dowód tożsamości (dowód osobisty lub paszport). ✅ Czy w Chorwacji jest obowiązek noszenia maseczek ?
➖ Zalecane jest noszenie maseczek lub w inny sposób przykryć nos i usta w zamkniętych pomieszczeniach czy w transporcie publicznym; należy przestrzegać bezpiecznej odległości od drugich osób ( co najmniej 1,5 m) oraz regularnie myć lub dezynfekować ręce. ✅ Czy wymagany jest ten na Covid-19 ?
➖ Nie jest wymagany test na COVID-19. Po wjeździe do Chorwacji nie ma obowiązku izolacji. ✅ Czy otwarte są bary i restauracje ?
➖ Lokale gastronomiczne i sklepy są otwarte. Wszędzie wprowadzono przepisy epidemiologiczne dla ochrony zdrowia klientów i pracowników (środki dezynfekcyjne na wejściu/wyjściu, jednorazowe rękawiczki) i przeprowadzana jest regularnie dezynfekcja lokali. Zaleca się płacić kartami płatniczymi lub przez Internet. ✅ Jak wygląda sytuacja na plaży ?
➖ Można korzystać z uroków kąpieli morskich i słonecznych, zachowując odpowiednią odległość. ✅ Jak będzie wyglądało sprzątanie pokoi?
➖ Pokoje będą sprzątane pod nieobecność gości, ręczniki i pościel wymieniana. Po każdym gościu prowadzona będzie dezynfekcja wszystkich powierzchni dotykowych (np. szafy, uchwyty, oparcia krzeseł), sprzętu (np. piloty, telefony, wieszaki), a ponadto gruntowne sprzątanie i dezynfekcja łazienki. ✅ Czy będzie można skorzystać z wycieczek fakultatywnych?
➖ Realizowany będzie pełen program wycieczek fakultatywnych. Lokalne autokary mogą pracować przy 100% obłożeniu, co oznacza, że ceny transportu i wycieczek nie ulegną podwyżkom. Otwarte są zabytki, muzea i parki. ✅ Jak będzie wyglądało wyżywienie w hotelu Palma ?
➖ Stoliki w restauracji będą ustawione w bezpiecznej odległości. Na śniadanie będzie szwedzki stół, gdzie kelner w rękawiczkach będzie nakładał wybrane potrawy. Obiadokolacja będzie serwowana do stołu. Do wyboru będą 3 zestawy. Sałatki będą nakładane przez kelnerów. Do zobaczenia w Chorwacji 😘

Jak połączyć rezerwacje?

Jeśli podróżujecie Państwo ze znajomymi i rodziną prosimy nam to zgłosić w momencie założenia rezerwacji, podając numery umów do połączenia.

Prosimy o wysłanie nam tej informacji na adres funclub@funclub.pl. Jest to wymóg konieczny do prawidłowej obsługi rezerwacji.

Co zawiera cena podana na stronie?

Szczegółowy zakres świadczeń podany jest przy każdej ofercie w tabelce cenowej. Tabelka przedstawia:

  • w cenie – świadczenia, które zawarte są w podanej cenie,
  • obowiązkowe – świadczenia, które obowiązkowo musi wykupić każdy uczestnik,
  • opcjonalne –świadczenia, które dodatkowo można wykupić.
Chcę jechać sam. Jaki pokój wybrać?

Jeśli podróżujesz w pojedynkę, to proponujemy wybór pokoju jednoosobowego (możliwy w przypadku większości ofert). Możesz też wybrać opcję dokwaterowanie. Zostaniesz wtedy zakwaterowany w pokoju z osobą (tej samej płci), która również podróżuje bez towarzystwa i też wybrała tę opcję podczas rezerwacji.

W jakiej kolejności odbywa się zajmowanie miejsc w autokarze?

Możesz zarezerwować konkretne miejsca w autokarze. Koszt takiej rezerwacji jest podany w tabelce cenowej przy każdej ofercie (świadczenia opcjonalne).

W pierwszej kolejności wsiadają pasażerowie, którzy wykupili rezerwację miejsca w autokarze. Pozostali podróżni wyczytywani są losowo. Jeśli masz swoje ulubione miejsce, to warto je wcześniej zarezerwować. Tylko opłacenie tej opcji gwarantuje spędzenie podróży na konkretnym miejscu.

Na czym polega deklaracja HB?

Deklarację HB, czyli chęć dokupienia obiadokolacji, najlepiej zgłoś i opłać przed rozpoczęciem wycieczki, tak by została wpisana do Twojej umowy. Pamiętaj, że tylko zgłoszone deklaracje HB będą możliwe do zrealizowania, w podanej cenie. I tylko za takie (wpisane do umowy) będziemy mogli wystawić FV. Jeśli decyzję o wykupieniu obiadokolacji zamierzasz podjąć dopiero po przyjeździe na miejsce, może być to niemożliwe lub droższe.

Co oznaczają skróty BB, FB, HB i KR?

BB (z ang. bed&breakfest) - śniadanie wliczone w cenę

HB (z ang. half board) - częściowe wyżywienie, czyli śniadania i obiadokolacje

FB (z ang. full board) - pełne wyżywienie, czyli śniadania, obiady i kolacje

KR - koszty rezygnacji

Rezerwuję na stronie. Jak otrzymam umowę?

Po weryfikacji Twojej rezerwacji, przez odpowiedni dział naszego biura, umowa zostanie automatycznie wysłana na wskazany w formularzu adres mailowy.

Ilu jedzie z nami kierowców?

Ilość kierowców zależy od kilku czynników (np. od długości trasy). Jedno jest pewne – każdy nasz autokar prowadzony jest przez wymaganą przepisami liczbę zawodowych kierowców.

Gdzie mogę znaleźć rachunek bankowy Funclub do wpłaty?

Rachunek bankowy znajdziesz w kilku miejscach:

  • na potwierdzeniu założenia rezerwacji
  • na umowie
  • w panelu Twojej rezerwacji

W tytule przelewu wpisz swoje imię i nazwisko wraz z numerem rezerwacji. Pamiętaj, że numer rachunku bankowego generowany jest dla każdej umowy każdorazowo na nowo. To znaczy, że każda rezerwacja ma swój indywidualny numer konta.

Jakie dokumenty uprawniają do przekraczania granic?

Granice wewnętrzne państw UE i strefy Schengen można przekraczać na podstawie ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Nieletni turyści również muszą dysponować tymi dokumentami.

Ważne dokumenty są niezbędne, dlatego skontaktuj się z nami w razie jakichkolwiek wątpliwości. Szczegółowych informacji zawsze udzieli nasz Dział Obsługi Klienta.

Możesz też zajrzeć na stronę Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Czy mogę dostać fakturę VAT marża za zakup imprezy turystycznej?

Oczywiście.

Jeśli Twoja rezerwacja została założona w siedzibie naszego biura w Poznaniu lub poprzez stronę internetową, to wystarczy, że panelu Twojej rezerwacji wejdziesz w zakładkę „faktura” i postąpisz zgodnie z instrukcją.

Jeśli Twoja rezerwacja została założona u któregoś z naszych agentów, to możesz wysłać do nas maila z prośbą o wystawienie faktury VAT. Pisz na adres faktury@funclub.pl i w treści maila podaj:

  • numer rezerwacji,
  • dane osoby, na którą ma być wystawiona faktura VAT,
  • ewentualne uwagi dotyczące wystawianej faktury.
Ilu opiekunów sprawuje opiekę na Obozach Młodzieżowych?

Przez cały okres trwania obozu zapewniamy 1 opiekuna na każdych 20 niepełnoletnich uczestników. Dodatkowo opiekę nad młodzieżą sprawuje kierownik obozu, a do dyspozycji na miejscu jest zawsze nasz rezydent.

Jak zmienić dane w rezerwacji?

Najlepiej od razu skontaktuj się z nami w tej sprawie mailowo funclub@funclub.pl, bo każda zmiana musi być potwierdzona tą drogą. Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa zmiany mogą być dodatkowo płatne.

Zmiana rezerwacji założonej u któregoś z naszych agentów możliwa jest poprzez kontakt z danym biurem/agentem.

Jak mogę dokonać rezerwacji?

Możliwości masz kilka. Wybierz najwygodniejszą dla siebie:

  • nasza strona internetowa - www.funclub.pl,
  • telefonicznie - 61 66 28 616,
  • mailowo - (funclub@funclub.pl)
  • w siedzibie naszego biura - ul. Grunwaldzka 399, Poznań,
  • w naszym agencyjnym biurze - szczegółowy wykaz biur znajdziesz po lewej stronie w zakładce kontakt
Jak często robimy postoje podczas podróży?

Zazwyczaj zatrzymujemy się co 4 godziny na 15-30 min. Oczywiście przewidziane są też dłuższe postoje. Parkingi, które wybieramy są sprawdzone i lubiane przez pasażerów. Najważniejsze wytyczne takich miejsc to: zadbane toalety, punkty gastronomiczne, sklep i bezpieczna okolica na krótki spacer.

Czy w czasie trwania imprezy turystycznej jestem ubezpieczony?

Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych każdy klient biura turystycznego biorący udział w imprezie turystycznej organizowanej przez touroperatora musi posiadać ubezpieczenie KL i NNW. Ubezpieczenie to jest zawsze poza ceną podstawową i jest obowiązkowe. Wszyscy uczestnicy są ubezpieczeni na podstawie umowy generalnej. Numer polisy grupowej otrzymują Państwo podczas przejazdu lub od rezydenta podczas spotkania informacyjnego.

Ubezpieczenie kosztów leczenia obejmuje zwrot kosztów poniesionych na badania i zabiegi lekarskie, zakup lekarstw i środków opatrunkowych, transport ubezpieczonego do szpitala i pobyt w szpitalu oraz transport do kraju (do kwoty 10 tys. EUR). Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków obejmuje, w razie wystąpienia nieszczęśliwego wypadku powodującego trwały uszczerbek na zdrowiu lub śmierć ubezpieczonego, wypłatę odszkodowania w umówionej sumie, uzależnionej od treści umowy (do 8 tys. PLN).

Czym różnią się od siebie pokój, studio i apartament?

Pokój przeznaczony est zazwyczaj dla 2-3 osób i nie posiada aneksu kuchennego. Studio to jedno pomieszczenie dla (najczęściej) 2-3 osób z aneksem kuchennym. Apartament to minimum 2-pokojowe mieszkanie składające się z pokoju sypialnego i pokoju dziennego z miejscami do spania oraz z aneksu kuchennego.

W jakim czasie należy zapłacić za wycieczkę?

W ciągu 2 dni od dokonania rezerwacji należy wpłacić zaliczkę, której wysokość podana jest w umowie. Na 30 dni przez rozpoczęciem impreza musi zostać w pełni opłacona.

Kiedy będzie znana i potwierdzona godzina wyjazdu i rodzaj transportu?

Dzień przed wyjazdem mogą Państwo sprawdzić godzinę wyjazdu i rodzaj transportu (może to być połączenie antenowe realizowane minibusem lub autokar docelowy) na podstronie Informacje Transportowe. W przypadku zmiany godziny wyjazdu wszyscy Uczestnicy imprezy turystycznej informowani są telefonicznie.

Gdzie potrzebny jest paszport?

Paszport jest niezbędny, kiedy wjeżdżamy do Turcji. Osoby poniżej 18 roku, które nie posiadają tymczasowych dowodów osobistych, muszą zabrać ze sobą paszport na wjazd do wszystkich krajów.

W jaki sposób można zarezerwować wycieczki fakultatywne?

Istnieje możliwość wykupienia wycieczek fakultatywnych podczas dokonywania rezerwacji i doliczenia ich do ceny imprezy lub na miejscu u rezydenta, podczas spotkania organizacyjnego. Kupując wycieczkę u rezydenta opłatę uiszcza się w euro.

Czy można dokonywać zmiany w rezerwacjach?

Tak, każda zmiana rezerwacji jest płatna i wynosi 50 PLN. Koszty związane ze zmianą doliczane są do rezerwacji. Istnieje również możliwość samodzielnej zmiany rezerwacji online poprzez panel Twoja rezerwacja

Dopisanie kolejnej osoby na rezerwacji jest bezpłatne.

Na jakich zasadach mogę zmienić rezerwację zrobioną w promocji Wcześniej Taniej?

Rezerwacje zrobione w promocji Wcześniej Taniej pozwalają na jedną bezpłatną zmianę na 50 dni przed rozpoczęciem imprezy. Przy czym, w przypadku zmiany z imprezy tańszej na imprezę droższą Klient zachowuje rabat wartościowy, taki jak miał pierwotnie, a w przypadku zmiany z imprezy droższej na tańszą Klient zachowuje naliczony nowy rabat procentowy (tyle procent ile miał wcześniej wobec nowej imprezy).

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.