Otrzymaliśmy Certyfikat Miejsca Przyjaznego Seniorom za ofertę dostosowaną do potrzeb oraz oczekiwań osób w wieku 55+. Nasze wyjazdy dla Seniorów gwarantują uczestnikom możliwość wypoczynku, zwiedzenia ciekawych zakątków oraz rekreacji poprzez odbywające się na miejscu zajęcia dodatkowe, np. Nordic Walking prowadzone przez profesjonalnych instruktorów. Takie nagrody cieszą nas najbardziej!
Zajęliśmy I miejsce w konkursie na organizatora transportu autokarowego oraz otrzymaliśmy tytuł Touroperatora Roku 2015! Ta niezwykle cenna nagroda została nam wręczona podczas targów Tour Salon 2015 w Poznaniu. Jesteśmy z niej bardzo dumni.
Otrzymaliśmy wyróżnienie w prestiżowym rankingu polskich przedsiębiorstw, które najszybciej zwiększyły swoją wartość w ciągu ostatnich trzech lat działalności - Diamenty Forbesa 2013. Plebiscyt przygotowany został przez magazyn Forbes we współpracy z Wywiadownią Gospodarczą Dun&Bradstreetà. Diamentowe wyróżnienie to wielki zaszczyt.
Według rankingu opublikowanego w serwisie Rzeczpospolitej, mamy jeden z najwyższych wskaźników wiarygodności wśród polskich organizatorów turystyki. Otrzymane wyróżnienie potwierdza prowadzenie stabilnej i rozsądnej polityki rozwoju naszej firmy. Jednocześnie podkreśla pozycję Funclub’u jako lidera turystyki autokarowej w Polsce. Obiecujemy, że nie oddamy tej pozycji.
Dzięki pozytywnym ocenom i opiniom użytkowników sieci zajęliśmy I miejsce w bardzo ważnym rankingu. Aż 91% Internautów pozytywnie wypowiada się na temat naszej oferty. Wyniki raportu przeprowadzonego przez niezależną firmę monitorującą wypowiedzi Internautów – SentiOne, opublikowane zostały w tygodniku Polityka. Dziękujemy, że zostawiacie swoje opinie w sieci.
Nasz katalog ZIMA 2010/2011 otrzymał wyróżnienie w konkursie Złoty Biegun Rynku Turystycznego dla najlepszego katalogu zimowego w sezonie 2010/2011. Biuro podróży Funclub wyraźnie stawia na jakość. Zapraszamy do lektury wyróżnionego katalogu.
Ten certyfikat i to wyróżnienie znaczą dla nas bardzo wiele. Nagrodę otrzymaliśmy między innymi za profesjonalne rozwiązania w zakresie realizowania polityki zarządzania relacjami z klientem. Jesteśmy Firmą Przyjazną Klientowi i to się nigdy nie zmieni.
Pierwsze miejsce w rankingu Złota 50 Rynku Turystycznego najprężniej działających firm w branży turystycznej to wielka radość i powód do dumy. Pozycja lidera w tak rzetelnym i wiarygodnym plebiscycie to ogromne wyróżnienie.
Otrzymaliśmy godło Laur Klienta – Odkrycie Roku 2009 w kategorii Biura Podróży. Wyróżnienie to jest dowodem uznania wysokiej jakości oferowanych usług i stanowi wyraz dobrej opinii klientów na temat naszej marki. Otrzymanie tej nagrody to dla nas wielka pochwała.
Kapituła konkursu organizowanego przez Redakcję Biznes Raport Dziennika Gazeta Prawna doceniając projakościowe podejście do biznesu, uhonorowała Funclub tytułem Jakość Roku 2009. Nasze wysokie standardy działalności zostały ponownie docenione w roku 2011, w którym przyznano nam tytuł Jakość Roku SREBRO. Mamy się czym chwalić.
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.